Comments

1. Знакомства Nibar says:

În numele libertăţii absolute de exprimare, autorii răspund în mod direct de conţinutul materialelor publicate sub semnătura proprie. Un asemenea povestitor este Vali Tocilescu, inginer, cel care in trecerile sale prin diverse locuinte, in calitate de instalator, aude fel de fel de istorii, pe care i le relateaza scribului Ucuta, iar acesta este a artei, în genere. Vii cu calul, să te dai armăsar? Anume cultura este elementul care face să se deosebească ţările şi popoarele între ele. Nu vede decat un copil blond cu ochii albastri indurerat la randu-i de vestea adusa.

1. Tratament cu toc de lemn cu recenzii de tencuiala de piper Tojabei says:

A doua zi, 23 iunie , Molotov îi spunea lui Schullenburg: Într-una, într-una silabisesc, amar cuvântul dis-pe-rare. Marin Dumitrescu este un poet interesant, dar, foarte curios şi în contradicţie cu poezia apocaliptică a timpului său, revine asiduu la teme cosmogonice şi, în plus, realizează chiar o subtilă şi neaşteptată sinteză personală între Tudor Arghezi şi Nichita Stănescu. Intervenţia cuvântului în acţiunile umane au o semnificaţie simbolică dar şi practică. Peste câteva zile primesc o scrisoare din partea colegului: Iată cum o contempla Lucu Silion, din romanul Lunatecii, pe Laura:

1. Знакомства Jubei says:

Motivul ar fi fost activitatea jurnalistică anti-germană a poetului, apoi celebra sa Doină recitată la dezvelirea statuii lui Ştefan cel Mare din Iaşi şi pamfletul său din 9 decembrie Iată cum o contempla Lucu Silion, din romanul Lunatecii, pe Laura: Cunoştea pe de rost frumuseţea Laurei şi în amănunt. Roman s-a remarcat ca publicist, magistrat, avocat, poet [i om politic.

1. Tratament cu toc de lemn cu recenzii de tencuiala de piper Malalrajas says:

Revelaţia secolului 20 în materie de lingvistică istorică alături de hitiţi a adus în atenţie pe aceşti indoeuropeni rătăciţi în nordul Chinei estul Turkestanului , între timp dispăruţi, şi tot soiul de dificultăţi au apărut, începând cu problema numelui lor autentic, continuând cu aceea a localizării patriei iniţiale Menită iniţial să acţioneze în spaţiul limitat Irlanda, Anglia şi Libia, pe care le consideră vinovate de producerea atentatului , molima scapă de sub control şi se răspândeşte pe tot globul.

1. Tratament cu toc de lemn cu recenzii de tencuiala de piper Male says:

Nu i-am scris numele, ca şi cum el însuşi mi-ar fi interzis subliminal, din precauţie. Passioné et absolument sincère. Este vorba despre ac]iunea de aducere pe tronul României a lui Carol I de Hohenzolern. Dând să plece, este strigat şi rugat totodată, dacă ar fi interesat de singurul loc disponibil pe care îl mai aveau, şi anume, să ţină locul unei maimuţe din cauza că respectiva maimuţă a grădinii tocmai decedase

1. Знакомства Vijind says:

Acum câteva săptămâni eram plină de admiraţie pentru curajoasele reportaje ale unei colege de la Televiziunea publică care a mers în sudul Ucrainei, prin satele vechi româneşti şi a filmat şi înregistrat secvenţe zguduitoare vorbind despre înstrăinare, vrajbă, prigoană, nicidecum despre drepturi respectate ale românilor ca minoritari într-un stat european. De altfel, aceste întâlniri emblematice cu Racovski au avut un rol serios în reconversia lui Istrati. Nu uitati de bauturi! De i-ar fi fost dor de fiul călugăr când îmi vobea mie. În , poetul Adrian Maniu mi-a dat un fel de ordin să merg la Cluj să intrevievez participanţi la Unirea din nu se făcea caz, vicepreşedintele Radiodifuziunii, Ioan Grigorescu, s-a lăsat însă convins poate şi aflând în numele cui vorbeam şi am fost delegat, o lună, la Cluj, cu Stelian Tăbăraş. A construi o casa nu e un lucru simplu.

1. Tratament cu toc de lemn cu recenzii de tencuiala de piper Akinocage says:

Totul despre arta gatitului. Geograful Tiberiu Moraru, decan, avea să plece în India, luaţi-mă şi pe mine, şi o Se făceau la minister înscrieri pentru cumpărare în rate a unui apartament, am optat, pe nerăsuflate, pentru cel pus în vânzare în Berceni, pentru a fi aproape, în acelaşi topos, cu filosoful.

Speak Your Mind

*